Инновациялық қызмет
"Мектеп жасына дейінгі балалардың инженерлік ойлау мен зерттеушілік дағдыларын ойын арқылы дамыту" атты эксперименттік білім беру бағдарламасы
Инженерлік ойлауды дамыту
Ағаштан жасалған инженерлік құрылыс конструкторымен жеке, жұппен немесе командалармен жұмыс жасай отырып, мектеп жасына дейінгі балалар модельдер жасау кезінде тәжірибе жасауға, жұмыс кезінде пайда болатын идеяларды талқылауға, оларды құрылыста бейнелеуге, оларды жетілдіруді жоспарлауға және т. б. бірлескен жұмыс түрлерін жасауға ықпал етеді. Бұл баланың өзін-өзі бағалауын арттырады, сонымен қатар өз бетінше әрекет ету қабілетін қалыптастырады, өзіне және өз күшіне деген сенімділік қалыптастырады.
Нәтижесінде болашақ инженерге қажет бірқатар негізгі қасиеттер дамиды, мысалы:
- Біріктіру, пайымдау, логикалық байланыстар орнату;
- Зейіннің дамуы;
- Шығармашылық ойлаудың дамуы;
- Тәуелсіз жұмыс түрлеріне қабілеттілігі артады.
Мектеп жасына балалармен жұмыс қарқынды өрбиді деген ойдамыз. Мұнда балалар бірлесіп жұмыс істеуді, үйренгендерін тәжірибеде қолдана білуге үйренеді, бұл оларға басқа балалармен келіссөздер жүргізу немесе топтық мақсатқа жету үшін өз ұстанымдарын бейімдеу сияқты әлеуметтік дағдыларда нақты тәжірибе береді.
Балалар ойнай отырып, айнала – қоршаған орта туралы білімді бойларына сіңіреді, алдарына нақты мақсат қоюды үйренеді. Мектепке дейінгі білім беру баланың инженерлік ойлауын қалыптастыруды мақсат етеді. Атап айтқанда, шығармашылық ойлауы бар, жоғары техникалық жабдықтау әлемінде шарлауға қабілетті және жаңа техникалық формаларды өз бетінше жасай алатын адамды тәрбиелеу.
Сондықтан педагогикалық қызметтің қазіргі кезеңінде инновациялық бағдарламаларды енгізу, оның ішінде инженерлік ойлауды дамыту бойынша жұмыс өзекті және сұранысқа ие болып табылады.